Wdrożenie platformy zakupowej
(e-zamówienia) dla zamówień z procedurą Prawo zamówień publicznych (PZP)
W związku z pełną elektronizacją procesu udzielania zamówień publicznych zgodnych
z ustawą PZP – Zarząd Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu informuje wszystkich zainteresowanych Wykonawców, iż wszelkie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybach konkurencyjnych przewidzianych w ustawie PZP będą ogłaszane i prowadzone przy użyciu elektronicznego narzędzia - Platformy zakupowej. Znajduje się tam ogłoszenie, SWZ oraz pozostała dokumentacja związana z przedmiotem zamówienia.
Strona internetowa Platformy, na której prowadzone jest postępowanie oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://halastulecia.ezamawiajacy.pl
- Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej pod adresem:
https://halastulecia.ezamawiajacy.pl
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
- Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie Zamawiającego pod adresem: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl,
lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Szczegółowe informacje odnośnie środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.
Wsparcie techniczne dla Wykonawców:
Jeżeli będą Państwo mieli pytania dotyczące funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy „Info Marketplanet”, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych, platformy dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu 22 576 87 90 lub oneplace@marketplanet.pl.
Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do używania platformy zakupowej w niniejszym postępowaniu, przez siebie i biorących w nim udział Wykonawców, na zasadach i w zakresie wynikającym z przepisów o zamówieniach publicznych, a także SWZ i udostępnionego Regulaminu korzystania z Platformy zakupowej.
Ilość odwiedzin: | 750 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Administrator: Marcin Hawranek |
Osoba, która odpowiada za treść: | Administrator: Marcin Hawranek |
Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator: Marcin Hawranek |
Data wytworzenia informacji: | 2021-08-03 08:41:07 |
Data udostępnienia informacji: | 2021-08-03 08:41:07 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2021-08-03 09:42:36 |