logo
Wersja dla niedowidzących
  Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRZEDSIĘBIORSTWO
minus Status prawny
minus Dane podstawowe
minus Struktura organizacyjna
minus Majątek podmiotu
 ZARZĄD
minus Zarząd
minus Rada Nadzorcza
minus Ponowne wykorzystywanie
 Informacje
minusPrzetargi
   minus2021
plusOgłoszenia
 Sprawy do załatwienia
A A A


Przetargi: 2021 > sierpień > 2021-08-03
Wdrożenie platformy zakupowej (e-zamówienia) dla zamówień z procedurą Prawo zamówień publicznych (PZP)

Wdrożenie platformy zakupowej
(e-zamówienia) dla zamówień z procedurą Prawo zamówień publicznych (PZP)

W związku z pełną elektronizacją procesu udzielania zamówień publicznych zgodnych
z ustawą PZP – Zarząd Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu informuje wszystkich zainteresowanych Wykonawców, iż wszelkie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybach konkurencyjnych przewidzianych w ustawie PZP będą ogłaszane i prowadzone przy użyciu elektronicznego narzędzia - Platformy zakupowej.
Znajduje się tam ogłoszenie, SWZ oraz pozostała dokumentacja związana z przedmiotem zamówienia.


Strona internetowa Platformy, na której prowadzone jest postępowanie oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:

https://halastulecia.ezamawiajacy.pl

 

  1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej pod adresem:

https://halastulecia.ezamawiajacy.pl

Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.

  1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie Zamawiającego pod adresem: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl,

lub https://oneplace.marketplanet.pl.

 

Szczegółowe informacje odnośnie środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.

 

Wsparcie techniczne dla Wykonawców:

Jeżeli będą Państwo mieli pytania dotyczące funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy „Info Marketplanet”, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych, platformy dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu 22 576 87 90 lub oneplace@marketplanet.pl.


Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do używania platformy zakupowej w niniejszym postępowaniu, przez siebie i biorących w nim udział Wykonawców, na zasadach i w zakresie wynikającym z przepisów o zamówieniach publicznych, a także SWZ i udostępnionego Regulaminu korzystania z Platformy zakupowej.

 

Ilość odwiedzin: 942
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator: Marcin Hawranek
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator: Marcin Hawranek
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator: Marcin Hawranek
Data wytworzenia informacji: 2021-08-03 08:43:26
Data udostępnienia informacji: 2021-08-03 08:43:26
Data ostatniej aktualizacji: 2021-08-03 09:43:58

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner