Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Wdrożenie platformy zakupowej
(e-zamówienia) dla zamówień z procedurą Prawo zamówień publicznych (PZP)
W związku z pełną elektronizacją procesu udzielania zamówień publicznych zgodnych
z ustawą PZP – Zarząd Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu informuje wszystkich zainteresowanych Wykonawców, iż wszelkie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybach konkurencyjnych przewidzianych w ustawie PZP będą ogłaszane i prowadzone przy użyciu elektronicznego narzędzia - Platformy zakupowej. Znajduje się tam ogłoszenie, SWZ oraz pozostała dokumentacja związana z przedmiotem zamówienia.
Strona internetowa Platformy, na której prowadzone jest postępowanie oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://halastulecia.ezamawiajacy.pl
https://halastulecia.ezamawiajacy.pl
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Szczegółowe informacje odnośnie środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.
Wsparcie techniczne dla Wykonawców:
Jeżeli będą Państwo mieli pytania dotyczące funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy „Info Marketplanet”, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych, platformy dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu 22 576 87 90 lub oneplace@marketplanet.pl.
Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do używania platformy zakupowej w niniejszym postępowaniu, przez siebie i biorących w nim udział Wykonawców, na zasadach i w zakresie wynikającym z przepisów o zamówieniach publicznych, a także SWZ i udostępnionego Regulaminu korzystania z Platformy zakupowej.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 11 |
Podmiot udostępniający: | Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. |
Nazwa: | Wdrożenie platformy zakupowej (e-zamówienia) dla zamówień z procedurą Prawo zamówień publicznych (PZP) |
Osoba, która wytworzyła informację: | Admin |
Osoba, która udostępnia informację: | Admin |
Data wytworzenia informacji: | 22.05.2025 09:33:47 |
Data udostępnienia informacji: | 22.05.2025 09:34:17 |
Data ostatniej aktualizacji: | 22.05.2025 09:33:47 |
Rejestr zmian |