Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Wdrożenie platformy zakupowej
(e-zamówienia) dla zamówień z procedurą Prawo zamówień publicznych (PZP)

W związku z pełną elektronizacją procesu udzielania zamówień publicznych zgodnych
z ustawą PZP – Zarząd Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu informuje wszystkich zainteresowanych Wykonawców, iż wszelkie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybach konkurencyjnych przewidzianych w ustawie PZP będą ogłaszane i prowadzone przy użyciu elektronicznego narzędzia - Platformy zakupowej. Znajduje się tam ogłoszenie, SWZ oraz pozostała dokumentacja związana z przedmiotem zamówienia.


Strona internetowa Platformy, na której prowadzone jest postępowanie oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:

https://halastulecia.ezamawiajacy.pl

 

  1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej pod adresem:

https://halastulecia.ezamawiajacy.pl

Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.

  1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie Zamawiającego pod adresem: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl,

lub https://oneplace.marketplanet.pl.

 

Szczegółowe informacje odnośnie środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.

 

Wsparcie techniczne dla Wykonawców:

Jeżeli będą Państwo mieli pytania dotyczące funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy „Info Marketplanet”, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych, platformy dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu 22 576 87 90 lub oneplace@marketplanet.pl.


Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do używania platformy zakupowej w niniejszym postępowaniu, przez siebie i biorących w nim udział Wykonawców, na zasadach i w zakresie wynikającym z przepisów o zamówieniach publicznych, a także SWZ i udostępnionego Regulaminu korzystania z Platformy zakupowej.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 11
Podmiot udostępniający: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
Nazwa: Wdrożenie platformy zakupowej (e-zamówienia) dla zamówień z procedurą Prawo zamówień publicznych (PZP)
Osoba, która wytworzyła informację: Admin
Osoba, która udostępnia informację: Admin
Data wytworzenia informacji: 22.05.2025 09:33:47
Data udostępnienia informacji: 22.05.2025 09:34:17
Data ostatniej aktualizacji: 22.05.2025 09:33:47
Rejestr zmian