Wrocław: Zasilanie docelowe abonenckiej stacji transformatorowej R-3738 Wrocławskiego Centrum Kongresowego we Wrocławiu , ul. Wystawowa 1.
Numer ogłoszenia: 30303 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. , ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3475191, 3475007, faks 071 3486851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zasilanie docelowe abonenckiej stacji transformatorowej R-3738 Wrocławskiego Centrum Kongresowego we Wrocławiu , ul. Wystawowa 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zasilania docelowego na napięciu 20kV abonenckiej stacji transformatorowej R- 3738 Wrocławskiego Centrum Kongresowego przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu. 2.Zakres prac obejmuje : 1)unieczynnienie istniejącego zasilania tymczasowego 10kV budynku WCK 2)wykonanie kablowych łączników szyn , pomiędzy istniejącymi rozdzielnicami SN TAURON DYSTRYBUCJA (SN1 i SN2), a istniejącą rozdzielnicą SN budynku WCK (RSN1 i RSN2), dla zasilania docelowego budynku WCK-20kV 3)dostosowanie wyposażenia istniejących rozdzielnic RSN1 i RSN2 do zasilania docelowego obiektu WCK; 4)przepięcie zaczepów transformatora TR1 na napięcie 20kV; 5)przepięcie tymczasowego zasilania rezerwowego nn rozdzielnicy RGPPOŻ Hali Stulecia; 6)dokonanie nastaw zabezpieczeń oraz układów SZR; 7)wypięcie i wycofanie ze stacji R-1261 w budynku IASE istniejącą linię kablową zasilania tymczasowego oraz jej unieczynnienie; 8)pomiary i badania. 3.Szczegółowy zakres rzeczowy prac wymienionych w pkt. 2 określony jest w dokumentacji projektowej na którą składa się: 1)Projekt Wykonawczy - stanowiący Załączniki Nr 8a do SIWZ, 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) - stanowiąca Załączniki Nr 8b do SIWZ, 3)Przedmiar robót - stanowiący Załączniki Nr 8c do SIWZ, 4.Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1)Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 3 do SIWZ. 2)Ogólne wymagania, zasady wykonania robót oraz parametry materiałów zawarte zostały w dokumentacji projektowej, stanowiącej odpowiednio Załączniki 8a, 8b, 8c do SIWZ. 3)Szczegółowe warunki realizacji określa wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)wykonania przedmiotu zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 2)zabezpieczenie terenu budowy, 3)przestrzegania przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 4)wyznaczenia swojego przedstawiciela, w chwili zawarcia umowy, odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, w pełni kompetentnego i dyspozycyjnego z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, fax oraz e-mail. 6.Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonane roboty oraz gwarancji jakości na przedmiot zamówienia w terminach o których mowa w § 10 wzoru umowy. 7.Oferowane materiały, urządzenia i wyposażenie (do wbudowania) muszą spełniać odpowiednie w odniesieniu do asortymentu wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa w zakresie jakości, norm, specyfikacji technicznych, systemu oceny zgodności bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu i stosowania na terytorium RP lub państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego - szczegółowo określone przez Zamawiającego § 8 wzoru umowy. Postępowanie o udzielanie zamówienia prowadzone jest w trybie PN, w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunki dotyczące: w zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum jedna osobą posiadającą uprawnienia grupy G1 typu E i D (eksploatacja i dozór) dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu powyżej 1kV w zakresie obsługi remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym wydane przez SEP (Stowarzyszenia Elektryków Polskich). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia, o których mowa powyżej. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty wykazu osób, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Oświadczenie, o spełnieniu przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, o których mowa w § 8 wzoru umowy. 3)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania wyjaśnień, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.3.2. oraz jej podpisem; 5)Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń. W przypadku warunku wiedzy i doświadczenia - pisemne zobowiązanie powinno określać (współpracę) zakres czynności podmiotu trzeciego. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę / osoby upoważnioną / upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami niniejszej SIWZ oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ jest jej integralną częścią i zapisy w nim traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 14 wzoru umowy, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3.Wszystkie postanowienia o których mowa w § 14 wzoru umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający podejmie decyzję w przedmiocie zmiany postanowień umowy, wyłącznie na pisemny wniosek zawierający propozycję zmiany w umowie oraz uzasadnienie/ udokumentowanie, złożony przez Wykonawcę do Zamawiającego. 4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, itp.); c)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej SIWZ, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.halastulecia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego WP Hala Ludowa Sp. z o.o. ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - WP Hala Ludowa Sp. z o.o. ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław - budynek WCK w pokoju nr 302 (Sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie