Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 340383-2008 z dnia 2008-11-28 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wrocław
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie remontu elewacji, stolarki okiennej i pokrycia dachów budynku Hali Stulecia we...
Termin składania ofert: 2008-12-08

Wrocław: Nadzór inwestorski nad wykonaniem remontu elewacji, stolarki okiennej i pokrycia dachów budynku Hali Stulecia we Wrocławiu w branży konstrukcyjno-budowlanej w okresie realizacji robót budowlanych oraz w czasie trwania rękojmi i gwarancji.
Numer ogłoszenia: 24827 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340383 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o., ul. Wystawowa 1, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3475191, 3475007, faks 071 3486851.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad wykonaniem remontu elewacji, stolarki okiennej i pokrycia dachów budynku Hali Stulecia we Wrocławiu w branży konstrukcyjno-budowlanej w okresie realizacji robót budowlanych oraz w czasie trwania rękojmi i gwarancji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie remontu elewacji, stolarki okiennej i pokrycia dachów budynku Hali Stulecia we Wrocławiu w branży konstrukcyjno-budowlanej. Termin wykonania nadzoru obejmować będzie czas trwania robót budowlanych oraz okres gwarancji i rękojmi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 324000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)