Wrocław: Nadzór inwestorski nad wykonaniem remontu
elewacji, stolarki okiennej i pokrycia dachów budynku Hali Stulecia we Wrocławiu
w branży konstrukcyjno-budowlanej w okresie realizacji robót budowlanych oraz w
czasie trwania rękojmi i gwarancji.
Numer ogłoszenia: 24827 - 2009;
data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340383 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o., ul. Wystawowa 1, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3475191, 3475007, faks 071 3486851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad wykonaniem remontu elewacji, stolarki okiennej i pokrycia dachów budynku Hali Stulecia we Wrocławiu w branży konstrukcyjno-budowlanej w okresie realizacji robót budowlanych oraz w czasie trwania rękojmi i gwarancji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie remontu elewacji, stolarki okiennej i pokrycia dachów budynku Hali Stulecia we Wrocławiu w branży konstrukcyjno-budowlanej. Termin wykonania nadzoru obejmować będzie czas trwania robót budowlanych oraz okres gwarancji i rękojmi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 324000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH
ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)