Wrocław: Wykonanie montażu i demontażu zabudowy płyty głównej
ze ścian osłonowych i osłonowych podwójnych w obiekcie Hali
Stulecia we Wrocławiu we wrześniu 20011r.
Numer ogłoszenia: 161334 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. , ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3475191, 3475007, faks 071 3486851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie montażu i demontażu zabudowy płyty głównej ze ścian osłonowych i osłonowych podwójnych w obiekcie Hali Stulecia we Wrocławiu we wrześniu 20011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie montażu i demontażu zabudowy płyty głównej ze ścian osłonowych i osłonowych podwójnych w obiekcie Hali Stulecia we Wrocławiu oraz opracowanie projektu wykonawczego zabudowy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym ilości sprzętu i wyposażenia, wymagania stawiane do niego, asortyment /opis elementów/ oraz plan usytuowania zabudowy i rozmieszczenie wyposażenia /w formie rysunku technicznego/ zawierają odpowiednio załączniki Nr 1 i Nr 1a do niniejszej SIWZ. 2.1.Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania. 2.2.W związku z tym, że prace będą wykonywane w obiekcie /czynnym/, Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne: a)zabezpieczenie mienia znajdującego się na terenie, na którym prowadzone będą prace, b)systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, c)prowadzenie prac w sposób nieuciążliwy. 2.3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a)organizacja i zagospodarowanie miejsca /terenu/ wykonywania prac, b)zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, c)zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4.Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom art. 36 ust. 4 ustawy pzp. 5.Rozliczenie za wykonane prace odbywać się będzie według zasad opisanych w § 8 projektu umowy będącego załącznikiem Nr 3 do niniejszej SIWZ. 6.Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym złącznik Nr 3 do SIWZ. Wartość zamówienia - poniżej równowartości kwoty 193.000,00 euro Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 11.09.2011 r. i od 12 do 30.09.2011r. z zastrzeżeniem, że projekt wykonawczy zabudowy zostanie przekazany Zamawiającemu w terminie do 01.09. 2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 11.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJACY NIE WYMAGA WNOSZENIA WADIUM.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 /jedno/ zadanie w zakresie zabudowy ze ścian osłonowych i osłonowych podwójnych, o łącznej długości minimum 150 mb. jednorazowo dla odbycia targów, kongresów lub innych imprez. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 złotych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej , z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1.zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego; 1.2.innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy we wskazanym w umowie terminie. 2.Pozostałe zmiany: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami Umowy oraz SIWZ; b)Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1. KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 KSH. 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień Publicznych: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, itp.); b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.halaludowa.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa
Dział Inwestycji i Rozwoju
ul. Wystawowa 1, budynek Wytwórni Filmów Fabularnych II p. pok. Nr 205
51 - 618 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław budynek Regionalnego Centrum Turystyki Biznesowej, Sekretariat pok. nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie